هکرهای ارزشی ( هکرهای سید علی خامنه ای)

هکرهای ارزشی ( هکرهای سید علی خامنه ای)

هکرهای ارزشی ( هکرهای سید علی خامنه ای)

هکرهای ارزشی ( هکرهای سید علی خامنه ای)

سید علی خامنه ای فرموده اند:

وظیفه‌ی نیروی مقاومت بسیج، الگو شدن برای همه‌ی جوانهای بسیجی در کشور است . جوانی که در نیروی مقاومت بسیج به عنوان یک نیروی بسیجی، خود را خدمتگزار اهداف انقلاب و آرمانهای اسلامی می‌داند، باید آن چنان خود را بسازد که مثل شمعی، پروانه‌ها را به دور خود جمع کند؛ سازندگی علمی، اخلاقی، معنوی، فکری و سیاسی داشته باشد.
----------------------------------------------------------------------------------
لبیک یا سید علی خامنه ای

تا خون در رگ ماست سید علی رهبر ماست

--------------------------------------------------

آمریکا ویرویس مرگبار ابولا را با هدف کاهش جمعیت سیاهان قاره آفریقا ساخته است.
آریا: رسانه های آفریقایی از نقش پررنگ آمریکا و آفریقای جنوبی دوره آپارتاید در ساخت و اشاعه ویروس مرگبار ابولا برای رسیدن به اهداف کثیف کاهش نسل در قاره آفریقا پرده برداشتند.

روزنامه تایمز آفریقای جنوبی اعلام کرد: ویروس مرگبار و همه گیر ابولا که هم اکنون حدود 35 سال از شناسایی آن در سال 1979 می گذرد اواخر دسامبر 2013 در گینه شروع شد در حال حاضر، قاره آفریقا را با چالش جدی مواجه کرده است.

روزنامه ها و رسانه های کشور هلالی شکل گینه درغرب آفریقا هم از دولت و مسئولانشان خواستند تا جلوی ورود سربازان آمریکایی به کشورشان را بگیرند.

آمریکا به تازگی و به بهانه مقابله با ابولای دست ساز خود، 4000 هزار نظامی به غرب آفریقا اعزام می کند.

پروفسور سیرل برودریک متخصص بیماری های عفونی و میکروبی لیبریا معتقد است آمریکا با همکاری آفریقای جنوبی در سال 1975 میلادی در یک عملیات سری در کشور زئیر - جمهوری دموکراتیک کنگو - نخستین ویروس عفونی و مرگبار ابولا را با هدف کاهش جمعیت سیاهان قاره آفریقا را آزمایش و برای شیوع آن به صورت وسیع برنامه ریزی کردند.

85 درصد جمعیت 10 میلیون نفری گینه، مسلمان و باقیمانده اکثرا مسیحی اند.این کشور شکلی هلالی دارد و سرچشمه رود نیجر در بلندی‌های جنوب شرقی آن قرار گرفته ‌است.گینه هم اکنون یکی از اصلی ترین کانون شیوع بیماری ابولا است.

افزایش شمار قربانیان

بر اساس آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت، همه گیری ابولا به جان باختن 3 هزار و 439 نفر از 7 هزار و 480 مورد آلودگی در پنج کشور سیرالئون، گینه، لیبریا، نیجریه و سنگال منجر شده است.
کارکنان بخش بهداشتی نیز 216 نفر از بین 377 تن قربانی داده اند.

هنوز هیچ واکسنی که ایمنی و سلامت و تاثیرگذاری آن در انسان تایید شده باشد، یافت نشده است.

طبق اعلامیه سازمان جهانی بهداشت 90 درصد مبتلایان به ابولا جان می سپارند.

هدف آمریکا از ساخت ابولا

به گفته متخصصان بیماری های عفونی و میکروبی، ویروس هولناک ابولا یکی از ارگانیزم های اصلاح شده ژنتیکی است (GMO) که به عنوان اسلحه ای بیولوژِکی توسط شرکتی صنعتی - نظامی آمریکا با همکاری مسئولان بلند پایه دولت آپارتاید آفریقای جنوبی ساخته شد.

هورویتز در کتاب منطقه حساس که هم اکنون پرفروشترین کتاب نیویورک است می گوید: آمریکا در واقع ویروس ابولا را ساخت تا برای حفاظت از امنیت ملی خود و اسراییل و همچنین همپیمانان سابق خود در قاره آفریقای از جمله آفریقای جنوبی استفاده کند. براساس این آمار که تا دو روز پیش را شامل می شود در گینه 739 نفر از 1199 مورد و در سیرالئون 623 نفر از 2437 مورد جان خود را از دست دادند.

چند روز پیش روزنامه دیلی آبزرور بزرگترین روزنامه لیبریا در غرب آفریقا با انتشار اسناد علمی، آمریکا را سازنده و منتشر کننده ویروس ابولا معرفی کرد و نوشت: آمریکا با سلسله عملیات های مخفی خود در آفریقا و با اسم رمز "تفاهم نامه 200 " ایجاد و گسترش ویروس مهلک ابولا را در دستور کار خود قرار داد.

این روزنامه در مقاله ای به قلم پروفسور سیرل برودریک افشا کرد: ویروس کشنده ابولا یکی از ارگانیزم های اصلاح شده ژنتیکی است (GMO) که به عنوان اسلحه ای بیولوژِیکی توسط شرکتی صنعتی – نظامی در آمریکا ساخته شده است.

نویسنده مقاله در ادامه با طرح این سوال که آیا ظهور بیماری ها و ویروس هایی از جمله ابولا و ایدز اتفاقی است یا با قصد و تفکر قبلی صورت گفته است؟ می نویسد: تولید کننده انحصاری این نوع اسلحه های بیولوژیکی در آمریکا، مشخصا وظیفه کنترل و آزمایش ویروس ها و واکسن های مربوط به آنرا در قاره آفریقا بر عهده دارد.

پروفسور سیرل برودریک با تاکید بر اینکه تمام آزمایش های مخفی انجام شده توسط این شرکت آمریکایی در کشورهای آفریقایی انجام می شود تصریح کرد: این موضوع را حتی می توان در کتاب منطقه ی حساس به قلم هورویتز در سال 1998 نیز مشاهده کرد که شرکت های صنعتی - نظامی و پزشکی آمریکا چطور با همکاری برخی کشورهای آفریقا از جمله آفریقای جنوبی، عملیات های مخفی بیولوژیک خود را برای صیانت از اطلاعات امنیت ملی آمریکا و با هدف کاهش نسل و جمعیت در آفریقا با اسم رمز تفاهم نامه 200 آغاز کردند.

وی با اشاره به افزایش فروش این کتاب در آمریکا نوشت: نویسنده کتاب منطقه حساس تمام تلاش خود را کرده تا فقط از حقایق استفاده کند.

هورویتز در این کتاب افشا می کند که بیولوژیست های مخفی آمریکا، بیماری و ویروس مهلک ابولا را برای اولین بار در زئیر (کنگو) تست کرده و پس از آن بود که این کشور را به گسترش دهنده ویروس های بیولوژیکی خود تبدیل می کنند.

پروفسور سیرل برودریک در این مقاله علمی آورده است: پایگاه های زیادی در آفریقا به خصوص در غرب آفریقا تاسیس شده اند تا برای مبارزه با بیماری های نوظهور از جمله ابولا، واکسن یا راه درمانی را ارائه کنند که همگی آنها زیر نظر آمریکایی ها و سازمان های وابسته به آن فعالیت می کنند.

نویسنده مقاله روزنامه دیلی آبزرور بزرگترین روزنامه کشور لیبریا در پایان از رهبران آفریقا می خواهد تا علیه این جنگ های بیولوژیکی و ستم گری ها به پا خیزند و نگذارند تا مردم آفریقا، به عنوان موش آزمایشگاهی برای رسیدن به اهداف کثیف غرب مورد سوء استفاده قرار گیرند.
بر اساس این گزارش، سه روز پیش هم دکتر درنیس دان پزشک ارشد لیبریا، مهم ترین مقام پزشکی این کشور پس از جان باختن معاونش براثر ابتلا به تب توام با خونریزی ابولا، خود را قرنطینه کرد.

دکتر دان تصمیم گرفته خود و همچنین کارکنان بخش های تحت امرش را به مدت 21 روز ( حداکثر دوره خفتگی این ویروس ) در قرنطینه قرار دهد.

لیبریا بیشترین آسیب را از این بیماری که از اواخر سال 2013 بر غرب آفریقا سایه افکند، متحمل شده است. بر اساس آمار، لیبریا با ثبت یک هزار و 830 مورد فوت، بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری را در میان دیگر کشورهای ابولازده غرب آفریقا - گینه، سیرالئون، نیجریه، سنگال- به خود اختصاص داده است.

موج اخیر شیوع بیماری ابولا در ماه مارس (اسفند / فروردین) در گینه آغاز شد و سپس کشورهای مجاور را نیز درگیر کرد.

سازمان بهداشت جهانی همچنین درباره احتمال سرایت این بیماری مرگبار به ساحل عاج به عنوان همسایه لیبریا هشدار داده است.

کارشناسان بر اساس یک تحقیق راهبردی معتبر معتقدند: فقط 40 درصد از موارد منجر به ابتلا یا کشته شدن بر اثر ویروس کشنده ابولا در لیبریا و سیرالئون به طور رسمی اعلام می شود.

براساس تحقیق سازمان جهانی بهداشت ، این بیماری که همچنین تب توام با خونریزی نامیده می شود به میزان کشندگی حدود 70 درصد رسیده است.

رفتار غیرانسانی و غیر اخلاقی آمریکایی ها    

پیش از این دکتر میشل مادین متخصص بیماری های عفونی و میکروبی آفریقای جنوبی گفته بود: آمریکا از ویروس ابولا به عنوان یک سلاح بیولوژیک ایده آل استفاده می کند ، زیرا به سرعت شیوع پیدا می کند و بیشتر مبتلایان را از پای در می آورد و هر کسی که واکسن آن را در اختیار داشته باشد ، می تواند شرایط مورد نظر خود را به دیگران تحمیل کند.

جان پریسله یکی از پزشکان حاضر در کمپ مقابله با ابولا در سیرالئون هم با اشاره به اقدامات شرکت زیمپ آمریکا در ساخت نمونه غیر رسمی واکسن ابولا گفته بود: رسانه های آمریکا با تبلیغات گسترده، ابتدا نگرانی های شدیدی را درباره ویروس ابولا به وجود می آورند و سپس درمان آن را ارائه می کنند مانند ماجرای شیوع آنفولانزای پرندگان ؛ این یک شیوه غیر انسانی و غیر اخلاقی آمریکایی هاست که جامعه بین الملل هم درباره آن سکوت کرده است.

پیش از این نیز یک نشریه روسی ویروس ابولا را سلاح بیولوژیک آینده واشنگتن خوانده و نوشته بود آمریکا از سی سال پیش واکسن این ویروس را ساخته است.
منبع :

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی